てかうちの株主総会って新人がお手伝いとかで受付したり案内したりなんか色々するらしいんだけど、まだやーきを株主様に見せられる時代じゃなくてお手伝いクビで普通に勤務
Why is this step necessary? poofion.com might not be the server where you are registered, so we need to redirect you to your home server first. Don't have an account? You can sign up here
poofion.com